FANDOM

Chleb jest jednym z dostępnych przedmiotów, które służą jako pożywienie. Jest dostępny od Indev (dodany w dniu 6 lutego 2010 r.).

Wady

  • Proces tworzenia chleba może być długi. W celu jego uzyskania gracz musi wyprodukować motykę, uzyskać nasiona, stworzyć odpowiednie pole, zasadzić rośliny, odczekać co najmniej 1 dzień na wzrost zboża, zebrać je i dopiero z trzech sztuk stworzyć chleb. Jest to stosunkowo długi proces w porównaniu z np. zabijaniem świń czy łowieniem ryb (aby uzyskać więcej informacji na ten temat zobacz artykuł o rolnictwie). Jednak od czasu pojawienia się mączki kostnej proces ten może zostać znacznie skrócony, co pozwala na natychmiastowe dojrzewanie roślin, zapewniając wcześniejsze plony zboża potrzebnego do wytworzenia chleba.
  • Każdy kawałek chleba zapełnia , w porównaniu z innymi produktami spożywczymi (np. Pieczony schab, który zapełnia ).

Zalety

  • Uprawa zboża jest pewnym źródłem pożywienia - łatwiejsze jest jego zebranie z pola uprawnego niż polowanie na losowo generowane zwierzęta. Obsiane pole uprawne można pozostawić na 2-3 dni i w tym czasie zająć się innymi czynnościami, po powrocie zebrać plony i ponownie posiać pszenicę, wykorzystując uzyskane przy zbiorze nasiona.
  • Uprawa może być powolna na początku, ale w końcu ma taki sam potencjał przywracania życia jak pieczony kurczak czy usmażona ryba. Wartościowsze są tylko pieczony schab, pieczony befsztyk i potrawka grzybowa.
  • Rolnictwo jest bezpieczniejsze pod wieloma względami: farmy mogą być umieszczone na strzeżonych obszarach w pobliżu domu, a plony mogą być zbierane bezpiecznie w nocy (przy próbie uzyskania mięsa czy grzybów po zachodzie słońca gracz narażony jest na niebezpieczeństwo ataku wrogich potworów).
  • Chleb może obecnie zostać wytworzony o wiele szybciej poprzez wykorzystanie do uprawy pszenicy mączki kostnej, która znacznie przyspiesza uprawy.
  • Pszenica jest składnikiem chleba, ciastka i ciasta. Zapewnia więc różnorodne pożywienie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki