FANDOM

Ciasto (ang. Cake) jest trwałym blokiem wprowadzonym w wersji Beta 1.2, który ma specjalną właściwość pozwalającą mu napełniać pasek głodu gracza kilkukrotnie. Nie może być ono jedzone, gdy jest trzymane w ręce - musi najpierw zostać umieszczone na odpowiedniej powierzchni (bloku). Za każdym razem, gdy ciasto jest używane, "odkrajany" jest jego kawałek. Niszcząc blok pod ciastem, nie zwróci się ono.

Ciasto zwraca przy każdym użyciu  i może być użyte 6 razy, co daje w sumie zwrot . Jeśli gracz jest całkowicie najedzony, ciasto nie może zostać skonsumowane.

Zalety

  • Od momentu, gdy ciasto zostanie położone na jakiejś powierzchni i może być użyte kilkukrotnie, w SMP może z niego korzystać wielu graczy.
  • Jeśli jest jakiś obszar, gdzie wiadomo, że potrzeba będzie dużej ilości walki, możesz postawić na ziemi ciasto i używać go podczas starć, zamiast przełączać się między przedmiotami w podręcznym inwentarzu.

Wady

  • Ciasto wymaga wielu różnego rodzajów przedmiotów, by zostać zrobionym, dlatego zrobienie ciasta zajmuje trochę czasu.
  • Jeśli zjesz tylko kawałek ciasta, to będziesz musiał wrócić znów do tego miejsca, by móc dokończyć je jeść.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki