Wikia

Minecraft Wiki

Creeper

97stron na
tej wiki
Dyskusja0
Creeper.png

Creeper

Creeper (pl. Pełzak, Pełzacz, Pnącze, Pustak) – prawie bezgłośny potwór występujący w grze Minecraft, który zawsze ci wybuchnie za plecami. Jest zielony, nie ma rąk i chodzi na czterech odnóżach. Rozpoznać go można po charakterystycznym wyrazie twarzy. Potwór ten występuje nie tylko w nocy, ale także w dniu, lecz spawnuje się w nocy. W przeciwieństwie Szkieleta i Zombie, nie płonie on w dzień, lecz po pewnym czasie płonie.
Gdy zbliży się do gracza zaczyna eksplodować. Eksplozja Creepera jest 25% słabsza od wybuchu TNT (ładunku wybuchowego).
Potwór wybuchając niszczy także bloki wokół siebie. Jest to duże zagrożenie dla budowli zbudowanych przez gracza, więc zaleca się budowanie domów z wytrzymałych materiałów (np. obsydianu)

Wypełniacz.pngCiekawostki Edytuj

  • Jego bezgłośność jest utrudnieniem dla gracza, gdyż potrafi on w związku z tym przeprowadzać zasadzki. Zasadzki te Creeperowi niemalże zawsze się udają, gdyż ucieczka w 3 sekundy jest praktycznie niemożliwa.
  • W trybie Creative wszystkie potwory są nastawione w stosunku do nas neutralnie, w tym również creeper oczywiście do momentu, gdy my jakiegoś nie zaatakujemy.
  • Jeśli creeper zostanie zabity przez strzałę szkieleta, wypada z niego płyta którą możemy wsadzić do szafy grającej.
  • Creeper jest nieudanym modelem świni
  • Jeśli podczas burzy piorun uderzy w creepera to wtedy staje się "Naelektryzowanym" Creeperem i jest 2x silniejszy.
  • Creeper to nazwa pierwszego wirusa komputerowego na świecie.

Więcej od Wikii

Losowa wiki