Wikia

Minecraft Wiki

Herobrine

Dyskusja0
72strony na
tej wiki
Pobrane.jpg
Herobrine – fikcyjna postać, o skórce domyślnej, lecz z pustymi oczami. Według legendy, podróżuje po świecie gry Single Player, budując własne budowle i uciekając przed graczem. Istnienie Herobrine'a nigdy nie zostało udowodnione. Od wersji Beta 1.6 na liście zmian pojawia się żartobliwy dopisek -"Removed herobrine".

Legenda HerobrineEdytuj

Pierwszy raz Herobrine pokazał się na live pewnej popularnej grupki angielskiej. Zaczęło się tak, że grupka poszła do pewnego miejsca, i znaleźli Herobrine. Po live powstawało wiele zdjęć z tytułową postacią. Wkrótce grupka się przyznała, że to był żart.

Następnie na portalu livestream.com (Na kanale MinecraftEveryDay) umieszczono audycję na której widać było skórkę Herobrine (Potem okazało się, że była to zmieniona tekstura drzwi). Następnie zauważono wzmiankę, wtedy jeszcze o "Nim" (Ang. Him) na Minecraft Forum. Od tamtej pory pojawiło się wiele sprzecznych zdań na jego temat.

Drugi sfałszowany dowód na istnienie Herobrine'a umieszczono również na portalu Livestream.com.

Na filmiku "On" zanurzył się w jeziorku lawy wykonanym przez gracza. Chwilę później, po przerwie w audycji widać było gracza rozmawiającego z żoną o tym, jak nabrał wszystkich oglądających jego audycję. Chwilę potem oczom oglądających ukazał się błąd krytyczny Minecrafta (crash) po którym wszyscy oglądający zostali przeniesieni na stronę zawierającą twarz Herobrine z realistycznymi, obracającymi się oczami. Po usunięciu nic nie znaczących znaków ze strony, uzyskano ten enigmatyczny i przerażający tekst:

Zauważono, że niektóre ofiary tortur, podczas tego aktu, uciekają do świata swojej fantazji, z którego nie mogą się OBUDZIĆ. W tym katatonicznym stanie ofiara żyła w świecie niemal identycznym jak jej zwykły świat, lecz nie jest tam torturowana. Jedyny sposób, w jaki może się dowiedzieć, że musi się OBUDZIĆ to notatka, którą znajdą w swoim fantazyjnym świecie. Uświadomiłoby to ich o swoim upośledzeniu, powiedziałoby, że muszą się OBUDZIĆ. Nawet po tym, może minąć kilka miesięcy, zanim ofiara odrzuci swój wymyślony świat, i PROSZĘ, OBUDZI SIĘ...

Niedługo potem pewien użytkownik zamieścił na jednym z minecraft'owych forum dziwną wypowiedź:

Niedawno rozpocząłem grę na nowym świecie w trybie singleplayer w Minecrafcie. Wszystko wyglądało normalnie, zacząłem ścinać drzewa i stworzyłem stół warsztatowy. Zauważyłem, że coś poruszyło się w gęstej mgle (mam słaby komputer i muszę grać na małej widoczności). Sądziłem, że to krowa i rozpocząłem pościg za nią, aby zebrać skórę na zbroję.

Jednak to nie była krowa. Patrzyła na mnie inna postać z domyślną skórką, lecz jej oczy były puste. Nie widziałem dymku z nickiem i dwa razy się upewniłem, że nie jestem w multiplayerze. Nie stał długo, popatrzył się na mnie i uciekł w stronę mgły. Zacząłem go gonić z ciekawości, ale zniknął.

Kontynuowałem grę dalej, nie wiedząc, co myśleć. Kiedy odkrywałem świat napotykałem rzeczy, które nie mogły zostać zrobione przez generator map; tunele 2x2 w skale, małe, idealne piramidy z piasku na oceanie, drzewa ze ściętymi liśćmi. Ciągle wydawało mi się, że widzę innego "gracza" w gęstej mgle, ale nigdy nie byłem w stanie przyjrzeć mu się lepiej. Próbowałem zwiększać odległość widzenia zawsze, kiedy tylko go widziałem, ale to nic nie dawało.

Zapisałem mapę i udałem się na fora, by sprawdzić, czy ktokolwiek inny spotkał pseudo-gracza. Nic jednak nie znalazłem. Stworzyłem własny temat opowiadając o graczu i pytając się, czy ktoś miał podobne przeżycia. Post został usunięty w niecałe 5 minut. Spróbowałem znowu, jednak kolejny post został usunięty jeszcze szybciej. Dostałem prywatną wiadomość od użytkownika "Herobrine" zawierającą jedno słowo: "Przestań". Kiedy próbowałem wejść na profil tego użytkownika, wyświetlał się błąd 404 (nie znaleziono strony).

Dostałem maila od innego użytkownika. Twierdził, że moderatorzy czytają wiadomości użytkowników i bezpieczniej będzie kontaktować się przez maila. Deklarował, że też widział tajemniczego gracza i jest mała lista innych użytkowników, którzy również go widzieli. Ich światy są zaśmiecone przez budowle tamtego gracza.

Minął miesiąc od czasu, kiedy dostałem tamtą wiadomość. Kilka osób, które napotkały tajemniczego gracza zaczęło szukać informacji o Herobrine i dowiedzieli się, że ta nazwa była często wykorzystywana przez gracza ze Szwecji. Po dalszym gromadzeniu informacji okazało się, że to brat Notcha, twórcy gry. Osobiście wysłałem do Notcha maila z pytaniem, czy miał brata. W odpowiedzi dostałem krótką odpowiedź:

Miałem, ale nie ma go już z nami. -Notch

Nie widziałem tajemniczego gracza od czasu pierwszego spotkania i nie zauważyłem żadnych zmian w świecie poza moimi własnymi. Zrobiłem zrzut ekranu, kiedy go pierwszy raz zobaczyłem. Jest to jedyny dowód na jego istnienie.

650px-Herobrine legenda.jpg

Prawda czy fałsz?

Nigdy nie udowodniono istnienia Herobrine, twórca gry, Markuss "Notch" Persson zaprzeczył jego istnieniu.

CiekawostkiEdytuj

  • Konto Herobrine naprawdę istnieje, na minecraft.net i ma skórkę tej tajemniczej postaci.
  • Ten przypadek to gracz hubir360 który może wchodzić na każdy świat u każdego bo ma specjalne programy, czyli to hacker 

Więcej od Wikii

Losowa wiki