FANDOM

Kamienne cegły (ang. Stone bricks) to rodzaj kamienia, który można znaleźć i wytworzyć.

Otrzymywanie

Wytwarzanie

Składniki Wejście » Wyjście
Kamień
Kamienne cegły
+
Pnącze

Workbench GUI.png

Kamienne cegły

Pnącze

Zamszone kamienne cegły

Płyta z kamiennych cegieł

Workbench GUI.png

Płyta z kamiennej cegły

Płyta z kamiennej cegły

Rzeźbione kamienne cegły

Przetapianie

By uzyskać popękane kamienne cegły trzeba przetopić normalne kamienne cegły.

Naturalne generowanie

Twierdze są robione z kamiennych cegieł. W piwnicy iglaTen artykuł dotyczy treści, które zostaną dodane w najbliższej aktualizacji.

Ten element pojawił się w snapshotach, ale pełna aktualizacja zawierająca te treści nie została jeszcze wydana. W każdej chwili zawarte w tym artykule informacje mogą się zmienić! kamienne cegły są użyte jako budulec, zaś w dżunglowej świątyni występują trzy rzeźbione kamienne cegły, znajdują się za dźwigniami.

Zastosowanie

Wytwarzanie

Składniki Wejście » Wyjście
Kamienne cegły

Historia

Kamienne cegły dodano w wersji Beta 1.8-pre1 jako część twierdzy. W 1.3.1 dodano rzeźbione kamienne cegły, które występują w dżunglowej świątyni. Od 15w43aTen artykuł dotyczy treści, które zostaną dodane w najbliższej aktualizacji.

Ten element pojawił się w snapshotach, ale pełna aktualizacja zawierająca te treści nie została jeszcze wydana. W każdej chwili zawarte w tym artykule informacje mogą się zmienić! są używane jako budulec piwnicy iglaTen artykuł dotyczy treści, które zostaną dodane w najbliższej aktualizacji.

Ten element pojawił się w snapshotach, ale pełna aktualizacja zawierająca te treści nie została jeszcze wydana.

W każdej chwili zawarte w tym artykule informacje mogą się zmienić!. W Console Edition kamienne cegły dodano w TU1/CU1/1.00/Patch 1.