FANDOM

 Koń (ang. Horse) - zwierzę dodane do Minecrafta w wersji "Horse Update".

Czerwony pył.png Zastosowanie

Koń został dodany do Minecraft w celu szybszego transportu i łatwego pozyskania skóry. Po zabiciu konia wypada z niego skóra w różnych ilościach. Można też go oswoić siadając na niego PPM. Koń może nas zrzucić, jednak po pewnym czasie nie da się oswoić. Konie oswaja się losowo - raz może się udać za pierwszym razem, innym trzeba na niego kilkakrotnie wsiąść.

ST.png Wygląd

Konie w Minecraft mają różne umaszczenie - najczęściej są to jednak konie w plamy, bądź brązowe. Zależy to również od szczęścia.

Dla koni można także założyć zbroję - zmienia to jego wygląd i dodaje HP.

Istnieją też Konie Zombie i Konie Szkielety, ale nie można ich spotkać w żaden naturalny sposób (potrzebna Komenda). Konie Zombie i Konie Szkielety miały zostać dodane do gry (by jeździły na nich zombie i szkielety), jednak zostały one wycofane (oprócz tego tego drugiego, został wprowadzony w wersji 1.9.

Książka.png Ciekawostki

  • Dla koni zostały dodane także zbroje, które zwiększają koniowi HP o kilka serc, w zależności od tego, jaka jest zbroja.
  • Po zabiciu konia, gdy wypadnie z niego skóra również otrzymuje się osiągnięcie "Raz krowie śmierć".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki