FANDOM

Mniszek lekarski (ang. Dandelion) może być umieszczony w oknie craftingu dając żółty barwnik. Można go wygenerować za pomocą mączki kostnej w każdym biomie z wyjątkiem bagien i kwiecistego lasu. Nie działa to również na równinach, w miejscach, gdzie pierwotnie zostały wygenerowane tulipany.

Mak (ang. Poppy) – roślina, która zastąpiła różę z wcześniejszych wersji. Można stworzyć z niego czerwony barwnik. Można je wygenerować za pomocą mączki kostnej w każdym biomie z wyjątkiem bagien. W kwiecistych lasach można to zrobić tylko w miejscach, w których zostały pierwotnie wygenerowane. Nie działa to również na równinach w miejscach, gdzie zostały pierwotnie zostały wygenerowane tulipany. Mogą być trzymane i upuszczane przez żelazne golemy.

Niebieska orchidea (ang. Blue orchid) może zostać przetworzona na jasnoniebieski barwnik. Generuje się wyłącznie na biomie bagien. Również tylko tam można je stworzyć za pomocą mączki kostnej.

Czosnek (ang. Allium) może być przetworzony na karmazynowy barwnik. Jedynym biomem w którym może wystąpić ten kwiat jest kwiecisty las. Można tam użyć mączki kostnej by utworzyć czosnek, ale tylko w miejscach, gdzie został pierwotnie wygenerowany.

Houstonia błękitna (ang. Azure bluet) może być użyta do wytworzenia jasnoszarego barwnika. Generuje się tylko na biomach równin, słonecznikowych równin oraz kwiecistego lasu. Można je wygenerować za pomocą mączki kostnej tylko na równinach i słonecznikowych równinach. W kwiecistych lasach można to zrobić tylko w miejscach, w których zostały pierwotnie wygenerowane. Nie można ich stworzyć, używając mączki kostnej na równinach w miejscach, gdzie pierwotnie zostały wygenerowane tulipany.

Tulipan (ang. Tulip) występuje w 4 kolorach: czerwonym, pomarańczowym, białym oraz różowym. Prawie każdy z nich reprezentuje kolor barwnika, na który można przerobić kwiat. Jedynie biały tulipan tak, jak w przypadku houstoni błękitnej jest przetwarzany na jasnoszary barwnik. Wszystkie rodzaje kwiatów występują na równinach, słonecznikowych równinach oraz w kwiecistym lesie. Można je stworzyć za pomocą mączki kostnej tylko w tych biomach w miejscach, gdzie zostały pierwotnie wygenerowane.

Margaretka (ang. Oxeye daisy) jest używana do wytworzenia jasnoszarego barwnika. Generuje się ona tylko na równinach, słonecznikowych równinach oraz w kwiecistych lasach. Można je wygenerować za pomocą mączki kostnej tylko na równinach i słonecznikowych równinach. W kwiecistych lasach można to zrobić tylko w miejscach, w których zostały pierwotnie wygenerowane. Nie można ich stworzyć, używając mączki kostnej na równinach w miejscach, gdzie pierwotnie zostały wygenerowane tulipany.

Słonecznik (ang.Sunflower) jest rośliną o wysokości 2 bloków. Jest zawsze zwrócony na wschód. Występuje na słonecznikowych równinach. Gdy użyjemy na nim mączki kostnej wypadnie słonecznik.

Bez (ang. Lilac) – kwiat koloru jasnofioletowego, który ma wysokość 2 bloków. Występuje we wszystkich biomach leśnych oprócz tajgi. Gdy użyjemy na nim mączki kostnej wypadnie on jako przedmiot. Możemy wytworzyć z niego karmazynowy barwnik.

Krzew róży (ang. Rose bush) - podobnie jak piwonia, bez i słonecznik ma 2 kratki wysokości. Występuje we wszystkich biomach leśnych oprócz tajgi. Po użyciu na nim mączki kostnej, wypada z niego drugi krzak róży jako przedmiot.

Piwonia (ang. Peony) to kwiat o wysokości 2 bloków, który może zostać przerobiony na różowy barwnik. Po użyciu na niej mączki kostnej, wypada z niej druga piwonia jako przedmiot.

Błękitny kwiat to roślina występująca w Minecraft Pi Edition. Jego tekstura jest tą samą co róży, zmienioną na kolor błekitny. Nie da się z niego zrobić żadnego barwnika.

Róże to kwiaty, które zostały usunięte z gry. Mogły być umieszczone w oknie craftingu dając czerwony barwnik. Były też poniekąd rzadsze niż mniszki lekarskie, zazwyczaj rosnąc pojedynczo lub w grupach po 3-4. W wersji 1.7.2 zostały zastąpione makiem. Mogły być trzymane i upuszczane przez żelazne golemy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki