Grid Sadzonka.png "Oby urósł!"
Ta strona to zalążek artykułu. Gdy chcesz, Gdy możesz edytuj tę stronę!

Ocelot
Ocelot.png
Typ Pasywny, zwierze, oswajalny
Życie Serce.pngx5
Występowanie Dżungla
Umiejętności Poluje na kurczaki
Odstrasza creepery
Nieotrzymuje obrażeń od upadku
Można go oswoić jakąkolwiek rybą
Doświadczenie 1-2
Dodany w wersji
PC 1.2.1

Ocelot to oswajalny mob występujący tylko w dżungli. Można go oswoić rybami, po czym powstanie kot. Posiada 10 punktów zdrowia, czyli Serce.pngSerce.pngSerce.pngSerce.pngSerce.png. Atakuje kurczaki i odstrasza creepery.

Ocelot
Kot.gif
Typ Przyjazny, zwierze
Życie Serce.pngx5
Występowanie Po oswojeniu Ocelota
Umiejętności Poluje na kurczaki
Odstrasza creepery
Doświadczenie 1-3
Dodany w wersji
PC 1.2.1

Kot (ang. Cat) to przyjazny mob pojawiający się po oswojeniu ocelota.

Zachowanie

Jeśli nie są zatrzymane komędą siad, osiągalną kliknięciem PPM, chodzą za graczem i jeśli ten jest za daleko - teleportują się. Do rozmnażania kotów potrzebują jakiejś ryby, jednak zdarza się że zrobią to bez ingerencji gracza.

Wygląd

Koty występują w trzech ubarwieniach:

  • Czarno-szaro-białej
  • Rudej
  • Czarno-białej

Ciekawostki

  • Koty są mniejsze od ocelotów
  • Koty siadają na łóżkach, skrzyniach i piecach, przez co uniemożliwiają ich użycie.
  • Creepery uciekają przed nimi.
  • Nie otrzyrzumują obrażeń od upadku.
  • Koty polują na kurczaki.
  • W przeciwieństwie do innych mobów, kocięta nie mają dużej głowy.
  • Komendą można zespawnować kota o wyglądzie ocelota.
  • W Console Edition istnieje osiągnięcie, które dostaje gracz po oswojeniu ocelota. Nazywa się ono Lion treser, a jego obrazkiem jest siedzący ocelot.