FANDOM

Shulker
Zamknięty Shulker

Shulker to potwór dodany w 15w31aTen artykuł dotyczy treści, które zostaną dodane w najbliższej aktualizacji.

Ten element pojawił się w snapshotach, ale pełna aktualizacja zawierająca te treści nie została jeszcze wydana. W każdej chwili zawarte w tym artykule informacje mogą się zmienić! występujący w Mieście KresuTen artykuł dotyczy treści, które zostaną dodane w najbliższej aktualizacji.

Ten element pojawił się w snapshotach, ale pełna aktualizacja zawierająca te treści nie została jeszcze wydana. W każdej chwili zawarte w tym artykule informacje mogą się zmienić! i Statku KresuTen artykuł dotyczy treści, które zostaną dodane w najbliższej aktualizacji.

Ten element pojawił się w snapshotach, ale pełna aktualizacja zawierająca te treści nie została jeszcze wydana. W każdej chwili zawarte w tym artykule informacje mogą się zmienić!.

Występowanie

Shulker występuje naturalnie w/na Miastach i Statkach Kresu. Oczywiście ma swoje jajo spawnujące.

Zachowanie

Atakując, Shulker otwiera swoją muszlę, a następnie strzela kulami lewitacji, które mogą się poruszać wyłącznie wzdłuż osi X, Y i Z. Jeżeli je zaatakujemy to mogą zostać odepchnięte. Jeśli gracz zostanie trafiony atak zada graczowi 4 punkty obrażeń (SerceSerce) i dodatkowo zostanie nałożony efekt lewitacji. Zaatakowany może się teleportować. Zasięg teleportacji wynosi 8 bloków. Używając komend możemy sprawić, iż Shulker stanie się mobem przyjaznym i tym samym będzie atakować moby agresywne. Dzięki temu można go wykorzystać jako moba defensywnego. Występuje również w naturalnie generowanym parkourze jako blok. Można na nim stać.

Historia

Shulker został dodany w Snapshocie 15w31a. Również do 15w40a mógłbyć spawnowany na trybie Pokojowym. Od snapshota 15w47a posiada on własne dźwięki i upuszcza 10 punktów doświadczenia.

Ciekawostki

  • Shulker powstał od połączenia wyrazów "Shell" (pl. Muszla), oraz "Lurker" (pl. Ukrywać się).
  • Blok, w którym ukrywa się Shulker nie może zostać zdobyty.
  • Rzucenie miksturą niewidzialności powoduje zniknięcie samej skorupy.

Galeria