Skrzynia (ang. Chest) to blok w Minecraft służący do przechowywania przedmiotów.

Otrzymywanie

Wytwarzanie

Składniki Wejście » Wyjście
Deski

Workbench GUI.png

Dębowe deski

Dębowe deski

Dębowe deski

Dębowe deski

Dębowe deski

Dębowe deski

Dębowe deski

Dębowe deski

Skrzynia

Naturalne generowanie

Skrzynie można spotkać w wielu różnych strukturach. Można je spotkać w wioskach, twierdzach, lochach, fortecach Netheru, miastach Kresu[Nadchodzące], statkach Kresu[Nadchodzące] i piwnicach igla[Nadchodzące].

Wygląd

Skrzynia jest koloru pomarańczowo-brązowego. Jej krawędzie są czarne. W okresie świątecznym (24-26 grudnia), skrzynie wyglądają jak prezenty.

Zastosowanie

Blok ten został dodany do gry, aby móc przechowywać nadmiar przedmiotów. Jest to też pewne zabezpieczenie naszych rzeczy, gdyż po naszej śmierci przedmioty pozostawione w skrzyni nie znikną tak jak te z ekwipunku.
W przypadku zniszczenia skrzyni jest podobnie do ekwipunku - niektóre z przedmiotów mogą zniknąć, jednak dzieje się to tylko wtedy, gdy skrzynię zniszczy jakakolwiek eksplozja.

Wytwarzanie

Składniki Wejście » Wyjście
Skrzynia
+
Wagonik
Skrzynia
+
Zaczep na linkę

Bonusowa skrzynia

W opcjach światu również można ustawić czy ma się pojawić skrzynia bonusowa. Skrzynia bonusowa zawiera najbardziej potrzebne surowce i narzędzia. Skrzynia bonusowa składa się z jednej skrzyni ustawionej pomiędzy czterema pochodniami.

Więcej z Fandomu