FANDOM

Statyw alchemiczny (ang. Brewing stand) jest blokiem, którego używa się do tworzenia różnych mikstur. Dodany do gry został w wersji Beta 1.9-pre3.

Otrzymywanie

Wytwarzanie

Składniki Przed » Po
Płomienna różdżka
+
Bruk

Workbench GUI.png

Bruk

Płomienna różdżka

Bruk

Bruk

Statyw alchemiczny

Naturalne generowanie

Statyw alchemiczny można spotkać w piwnicy igla[Nadchodzące] lub na pokładzie statku Kresu[Nadchodzące].

Zastosowanie

Żeby stworzyć miksturę, trzeba zacząć od włożenia do statywu tyle butelek z wodą, ile chce się mieć mikstur (maks. 3 za jednym razem), a potem włożyć tam jeden z składnków (Netherowa brodawka, jasnopył, czerwony kamień, sfermentowane oko pająka, oko pająka, proch, królicza noga, rozdymka, magmowy krem, płomienny proszek, oddech smoka[Nadchodzące]). Kiedy gracz będzie posiadać podtawowe mikstury, może on dodać inne składniki by uzyskać lepsze mikstury.

Historia

Wersja Nieoficjalna Zmiany
1.0.0 Beta 1.9-pre3 Dodano statyw alchemiczny, który otrzymał zastosowanie kotła.
1.7.2 13w36a By postawić statyw za pomocą komendy, trzeba użyć komendy /setblock, zamiast /give.
1.9 15w31a Statyw alchemiczny można spotkać na statku Kresu.
15w33a W statywie można warzyć mikstury przewlekłe.
15w42a By warzyć potrzebne jest paliwo, w postaci płomiennego proszku.
15w43a Statyw występuje w piwnicy igla.
15w47b Po skończeniu warzenia mikstur(y) pojawia się dźwięk informujący o tym.

Ciekawostki

  • Kiedyś statyw alchemiczny zastępował kocioł.
  • Statyw alchemiczny można postawić na wysokiej trawie, lecz gdy gracz będzie chciał zrobić to samo z grzybem, statyw stanie w powietrzu, a grzyb, na którym była próba postawienia statyw ulegnie zniszczeniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki