FANDOM

Wioska.png

Wioska (ang. Village) to zbiór struktur występujących na równinach, sawannie, pustynii i dżungli. Ochraniają je Żelazny Golemy. Mieszkają w nich osadnicy. Wioska dzieli się na dwa typy: Normalna i Pustynna.

Normalna wioska

W normalnej wiosce domki, jak i obudowy farm są robione z drewna. W tej wiosce dróżki robione są robione ze ścieżek.

Pustynna wioska

Pustynna wioska różni się tyle od normalnej że domki, obudowy farm i drogi są zrobione z różnych rodzai piaskowca.

Budowle

W wioskach możemy spotkać dwa typy budowli: Domki i Inne.

Domki

W wiosce możemy znaleźć dużo domków, ale nie zawsze są wszystkie ich typy. Oto lista domków:

  • Mały domek, bez stołu

W małym domku bez stołu podłoga jest zrobiona z Ziemi. Jest on obudowany Drewnem i Deskami, a na pustyni różnymi rodzajami piaskowca. Ma on schody i szyby.

  • Mały domek ze stołem

Mały domek, ze stołem różni się jedną rzeczą od Małego domku, bez stołu, po prostu ma stół. Stół ten to płotek, na którym jest postawiona drewniana płyta naciskowa.

  • Mały domek, z drabiną

Mały domek, z drabiną jest lepszą wersją poprzedników. Podłogę ma zrobioną z Bruku, a na Pustyni z Piaskowca. Jest długości i szerokości 5x5. Zamiast stołu ma drabinę, która prowadzi na taras, który jest obudowany płotkami. Dach również jest zrobiony z Bruku. Nad wejściem, po zewnętrznej stronie domku jest pochodnia

  • Mały domek, z drzwiami

To taki sam dom jak Mały domek, bez stołu, bądź z nim, tylko że ma drzwi zamiast wejścia.

  • Duży domek

Duży domek to domek o wiele większy od wymienionych wcześniej. Jest obudowany z: Bruku, Drewna i z Desek. W środka ma jedną pochodnię. Posiada on dużo szyb i drzwi. Dach jest zrobiony ze schodów.

  • Rzeźnia

Rzeźnia to domek, który ma w sobie siedzenia, stół i pochodnię. Są dwa siedzenia ze stołem w jednym z rogów domku. Dom ten posiada pochodnię w środku, jak i na zewnątrz. Stół jest zrobiona z 22 kamiennych płyt. W środku są drzwi prowadzące do niby składowiska zwierząt.

  • Biblioteka

Biblioteka do domek, w porównywalnym obszarze jak Rzeźnia, tylko że jest wyższy, posiada większe okna, nie ma drugiego wyjścia, jest więcej siedzeń, nad siedzeniami są biblioteczki, są dwa stoły i w jednym z rogów jest stół rzemieślniczy. W domku są pochodnie.

  • Kuźnia

Kuźnia to budynek zrobiony z bruku, kamiennych płyt, deski, płotów, drewnianych schodów, krat, pieców, skrzynii, lawy i pochodnii. Jest to budynek, którego można spotkać rzadziej niż Ratusz, a w nim mieszkają kowale. W skrzynii można znaleźć różne cenne przedmioty i narzędzia. Mogą być dwie kuźnie na całą wioske.

  • Ratusz

Ratusz to najwyższy budynek w wiosce. Można go spotkać dwa razy. Jest zrobiony z bruku, brukowych schodów, drabin, pochodnii i szyb. W środku ma pochodnię, siedzenia i drabinę na 1 i 2 piętro. Na 1 piętrze nie ma nic, a 2 piętro to pseudo taras widokowy. Inaczej mówiąc to jest dwupiętrowa wieża.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki